kan ik mijn account verwijderen en terugplaatsen met puntenbehoud?

ik heb al jaren moeilijkheden met mijn account . nu kan ik zelfs geen beste antwoorden meer aanduiden zonder eerst opnieuw in te loggen en dat lukt dan nog niet ook (sorry dus voor de mensen die antwoordden en die ik geen pluim kan geven). Voordien kon ik al geen vraag stellen, antwoorden en reageren zonder opnieuw in te loggen.
Sinds mijn gast een account probeerde aan te maken met mijn laptop, krijg ik zelfs de melding dat ik me moet registreren. Dus ik ben het stikbeu. Heb het al x keer gemeld maar het geraakt niet opgelost.
Dus ik ben van plan mijn account te verwijderen maar dan verlies ik mijn punten en medailles. Niet dat ik daar zo om maal, maar het zou toch zonde zijn.

4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Cryofiel heeft haar account uit boosheid een keer opgezegd. Maar ze kreeg daar zoveel spijt van dat een systeembeheerder bij het toenmalige Goeie Vraag het heeft weten te herstellen. Ik heb er echter sterke twijfels bij of de huidige systeembeheerders dit ook zouden kunnen en willen....
Ritsuka
4 jaar geleden
Dat gaat niet helpen, het probleem ligt bij de website. Ik word ook continue uitgelogd, en kan vaak geen reacties openen. Ik heb gemerkt dat het met de Edge browser vaak beter gaat.
Pieterke
4 jaar geleden
Ik heb Firefox, Chrome en Internet Explorer en heb bij alle 3 dezelfde problemen. Ik had voorheen Edge en had daar ook dezelfde problemen mee. Het ligt echt aan de site en een nieuw account aanmaken lost dus niets op.
Ik krijg ook vaak de melding dat ik me opnieuw moet registreren maar ik druk dan daarna op F5 en dan word ik meestal gelijk ingelogd (heb ik hier op GV geleerd toen ik hierover een vraag stelde).

Het beste antwoord

Een nieuw account aanmaken houdt automatisch in dat je met 0 begint. Daar kunnen de moderators ook niets aan doen.
Bovendien zullen de problemen bij een nieuw account niet opeens verdwijnen. Dit ligt aan de bugs van GV, niet aan jouw account.
Je zou kunnen proberen of een andere browser beter werkt.
________

Bij nader inzien: 100% zeker is het niet dat de problemen zich ook bij een nieuw account voordoen. Niet iedereen heeft last van dezelfde problemen.
Toegevoegd op 03 januari 2020 08:36: tekst
SimonV
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
ik heb alle browsers al geprobeerd, ook alle soorten toestellen en niks helpt.