Wat is op deze website een "error 500"melding bij een antwoord geven?

Ik krijg een "error 500"melding als ik bij iemand een antwoord wil plaatsen. En in het balkje waar je je vraag wil stellen, kan ik na 18 woordjes al niet verder typen? Iemand hier misschien bekend mee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Je hebt toch al een paar antwoorden gegeven dus wat doe je nu dan fout?
Antoni
3 jaar geleden
De ruimte voor het stellen van een (hoofd)vraag is beperkt -dat is waar-, maar tegelijk is deze vrijwel altijd voldoende groot om de essentie van wat je weten wil, bekend te maken! Soms is het niet makkelijk je vraag beknopt te stellen, dus wees creatief, en bedenk: je hebt altijd nog de ruimte voor de toelichting om een extra uitleg te geven!
AnnBoo8146
3 jaar geleden
Eerst even je tweede vraag over het aantal woorden in de vraagbalk. Het makkelijkst is om bovenaan in je scherm naast de balk met de tekst "Welke vraag heb je altijd al willen stellen?" daar niets in te vullen maar op de knop "Stel je vraag" te klikken. Dan kom je in een formulier, waarin voor de vraag twee velden beschikbaar zijn. Het eerste veld biedt ruimte voor 100 karakters en daar moet je je vraag (beknopt) inzetten. Dat is de tekst die je bij de vraag als vetgedrukte titel te zien krijgt. Het tweede veld heeft ruimte voor 1500 karakters en daar kan je je vraag nog verder toelichting, uitgebreider neerzetten.
Voor de foutmelding adviseer ik je om het contactformulier in te vullen. Dat vind je onderaan het scherm in de blauwe balkt, naast de knop "Algemene voorwaarden".
Ritsuka
3 jaar geleden
Er zit een maximum aan tekens in het vraagveld. De rest kun je in de toelichting kwijt.

Antwoorden (1)

Error 500 betekent bij GoeieVraag doorgaans een tijdelijke storing op de server. Het probleem is vaak binnen een uur weer opgelost.

De lengte van de vraag die je stelt is beperkt: 80 tekens. In het uitlegveld kun je eventueel extra toelichting geven.
SimonV