Hoe hoger niveau op GV
Des te meer antwoorden ,reacties en vragen mag je geven of stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geern enkel!

Toegevoegd na 36 minuten:
En ook de eer is maar zeer betrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DJ!
Dat je als nieuweling die pas begint op Gv er misschien tegen je opgekeken wordt.
Maar daar merk je zelf niks van.
In principe heb je er niks aan en kun je er niks mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordelen heeft het volgens mij niet.Behalve dan, dat je wat meer mag en kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen enkel voordeel. Punten zeggen niet zoveel, die krijg je ook met het geven van foute en domme antwoorden. Het gaat niet om de kwantiteit maar kwaliteit van de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het brengt je eigenlijk niets. Het maakt wel dat je blijft kijken en antwoorden want voor je gevoel is het een soort beloning ( erkenning). het is dus puur voor je eigen gevoel. Ook is het altijd leuk om te weten dat er meer mensen die denken zoals jij en ik vind zelf ook andere inzichten verfrissend en interessant, maar ja, ik ben nu eenmaal iemand die graag leert en altijd nieuwsgierig is op punten waarvan ik zelf niet veel weet. Dan ga ik vaak wel uit van antwoorden van mensen die hoog in de punten (medailles) zitten, want die vertellen meestal geen onzin, die weten veel op hun interessegebied.
13 jaar geleden
Alleen dat je het recht krijgt om meer vragen en antwoorden te geven dan je redelijkerwijs op kunt maken als je niet 24/7 op GV zit.

Verder niets. Je kunt die punten niet sparen om in te wisselen tegen een koelkast, en puur het feit dat je veel punten hebt, zal niet veel mensen overtuigen van de juistheid van je antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen voordeel, en de eer is ook maar betrekkelijk.
De punten die op deze site verkrijgbaar zijn hebben het echter naast een leuke vraag- en antwoordsite ook gemaakt tot een soort "spel".
Als je thuis een gezelschapsspel gaat doen met vrienden/familie, bijvoorbeeld monopoly of kolonisten van Catan (of andere) dan speel je eigenlijk ook altijd om te winnen. Deze winst levert je ook niets op, behalve een kortdurend goed gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na pakweg niveau vijf : eigenlijk nauwelijks meer. Het is leuk, gewoon, voor de lol. Zoals het leuk is veel eerste plaatsen te hebben in een spelletjesarcade.
Ik vind echter veel plusjes voor één antwoord of een beste antwoord krijgen leuker, en aangezien de onbetwiste nummer één daar niet op een echt eerlijke manier terecht is gekomen, zegt het ook geen ene ruk, sterker nog, is het zelfs een twijfelachtige eer geworden.

Liefst zou ik zien dat de scores elke pakweg drie maanden of halfjaarlijks, desnoods eens per jaar, helemaal zouden worden 'opgeschoond', zodat elke periode nieuwe mensen een kans maken in de top tien te komen. Waarbij dan desnoods alleen in je profiel nog te zien is hoeveel punten je in totáál hebt gehaald, gewoon voor jezelf (om te zien hoe vreselijk lang je al verslaafd bent aan GV).

Op dit moment is het uiteindelijke puntenaantal veel te prominent aanwezig, waar antwoordwaardering, beste-antwoord-percentage of desnoods medailles al een heel andere uitslag te zien geven. De mogelijkheden voor fraude in totaal puntenaantal zijn veel te groot danwel in het verleden veel te groot geweest, waardoor het eigenlijk nogal nietszeggend is. Op waardering en beste antwoorden is niet of nauwelijks te frauderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel hoog niveau krijgen geeft alleen je zelf een opkicker. Je kan alleen tegen bekenden zeggen, kijk eens hoe veel ik weet.Maar dan houdt het verder op