Hoe kan ik uit Goeie Vraag uitloggen?

2 jaar geleden
1.1K
Amadea
2 jaar geleden
Dat is al gevraagd en uitgelegd bij https://www.startpagina.nl/v/goeievraag/vraag/696172/log-goeievraag/
Patrieck
2 jaar geleden
Het lijkt erop, dat ik andere instellingen heb in Chrome dan in Firefox.
Bij FF word ik wel uitgelogd.
Dan gebruik ik de volgende keer Firefox.
Vraag beantwoord, oplossing gevonden.
Patrieck
2 jaar geleden
Oké, Amadea,
Dat had ik nog niet gezien. Dank!
PJ
jc54
2 jaar geleden
Ik merk nu, dat als je van de Goeie Vraag pagina naar startpagina en weer terug gaat, dat je dan een punt bijgeschreven krijgt voor inloggen.

Antwoorden (1)

Normaliter kun je bij je profiel kiezen voor uitloggen. Het is een bug die hopelijk binnenkort wordt hersteld.
Je kunt nu uitloggen door de cookie te verwijderen.

Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op Startpagina. Verwijder alle cookies.
Vernieuw de pagina van GV om te zien of het gelukt is.

Firefox
Druk op [CTRL] I
Kies Beveiliging -> Cookies en websitegegevens wissen
Of gebruik deze extensie voor Firefox om met één klik de cookies van een site te verwijderen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/clear-site-cookies/
.
Voor Chrome:
https://chrome.google.com/webstore/detail/clear-cookie-and-reload/clinijjpaohndgmfepgpifcfnmlecbom/related?hl=en-GB
Toegevoegd op 27 mei 2021 09:33: tekst
SimonV
2 jaar geleden
Castle
2 jaar geleden
Ik heb net de extensie geprobeerd en werkt perfect. +
Patrieck
2 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, SimonV