Waarom krijgt mijn ene Google-account een error bij het openen van Goeievraag, en een andere niet?

Ik dacht dat de site er helemaal uit lag, wat heel jammer zou zijn geweest. Nu kwam ik erachter dat de site er niet uit lag, toen ik mijn Google account van werk gebruik. Ik probeer nu telkens met mijn persoonlijke Google account ook op Goeievraag te komen, maar ik krijg steeds de error die op de afbeelding te zien is. Hoe kan dit en hoe kan ik dit fixen?

Voor de duidelijkheid: Dit gaat over twee Google-accounts, niet over twee accounts van Startpagina.
Graag serieuze antwoorden en geen jochies van 12 die antwoorden aub.
Het probleem is opgelost!
Blijkbaar lag het aan de cookies. Die moesten verwijderd worden en nu werkt alles weer!

Picture for question
2 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Kan aan een defect cookie liggen. Verwijderen kan helpen.

Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op goeievraag
Verwijder deze cookies.
De fout kan ook optreden vanwege beschadigde bestanden in de browsercache.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.

Firefox
Cookie verwijderen: klik op de site GoeieVraag op het slotje naast het webadres -> Cookies wissen.
SimonV
2 jaar geleden
Speedylovertje
2 jaar geleden
Je bent een held! Dat was het probleem. Heel erg bedankt! (Geschreven vanuit mijn persoonlijke account :))
Een meer voorkomend probleem. Via Bing kan ik wel inloggen op GoeieVraag, via Google Chrome lukt het niet. Dit is gemeld bij Startpagina, maar een directe oplossing was nog niet voorhanden.
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Plus voor het antwoord. Ter aanvulling: Als je met Google Chrome inlogt op Startpagina en daarna op Goeie Vraag klikt word je wel ingelogd.
gvrox
2 jaar geleden
Bing is een zoekmachine, bedoel je Edge (ook van Microsoft) ?