Wat heb ik er aan niveau 3 te bereiken?

Ik kom toch al niet aan mijn max antwoorden, reacties en berichten ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt er niks aan, als je op GV zit, lijkt het mij belangrijker dat je er plezier in hebt, er wat van opsteekt.

Wanneer je vragen stelt, dat je iets met de antwoorden kunt doen.

Het is niet belangrijk op welk niveau je zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mocht je een keer een druilerige dag treffen, of onverhoopt verwikkeld raken in een goede discussie, dan kan deze extra ruimte toch een verschil maken. Toegegeven, ik passeer over het algemeen ook niet de limieten van niveau 1. Maar er zijn toch echt dagen - en dat kun je niet zo inplannen, maar het gebeurt - waar je ineens iets ruimer in de gegeven reacties zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kick is dat je mensen echt kunt helpen met je antwoord en daar kunnen geen punten tegenop,en al helemaal niet als je er niks aan hebt.