Lees eerst de richtlijn en goed. Vaak verklaren die wel waarom een vraag is verwijderd.
Kom je er echt niet uit plaats dan een post op:
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2573551/onduidelijk-waarom-bijdrage-verwijderd-is-discussieer-er-hier-over/

Dan kan de community je helpen.
De moderators rechtstreeks benaderen kan via een pb, maar ik heb geen idee of dat gewenst of zinvol is.
Toegevoegd op 19 januari 2022 15:22: bron
Bij elke vraag, reactie en elk antwoord staan drie grijze puntjes. Als je daar op klikt krijg je een driehoekje met een uitroepteken te zien en door daar dan op de klikken kom je vervolgens in het scherm om te kunnen Melden. Die melding komt dan automatisch bij een van de moderators terecht.

Maar wil je een moderator rechtstreeks benaderen, dan doe je dat door op https://www.startpagina.nl/v/huisregels onderaan bij punt 4 één van de namen aan te klikken, in het profiel van die persoon op het grijze envelopje rechts bovenaan te klikken en daar het Bericht te typen en Verzenden.
Amadea