Hoe kan het dat er regelmatig (al beantwoorde) "goeie vragen" verschijnen van 11-12 jaar oud?

een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Mensen stellen vragen en soms is zo een vraag al eens gesteld.
Pieterke
een jaar geleden
Bedoel je die onder het kopje aan de rechter kant "Wellicht zijn deze vragen ook interessant?".
LeonardN
een jaar geleden
@Pieterke
Onderaan de pagina staat "Laatste Activiteit" , daar staan vaak nieuwe vragen bij die net beantwoord zijn of waar een reactie op is gekomen, maar ook soms hele oude vragen, waarop iemand een reactie heeft gegeven (of een antwoord).
Pieterke
een jaar geleden
@LeonardN: Dat zie ik nergens staan.
Amadea
een jaar geleden
@Pieterke: Ga naar https://www.startpagina.nl/v/ en constateer dat de opbouw vierledig is: eerst Nieuwste vragen, dan Antwoord nodig, vervolgens Populaire vragen deze maand, en tenslotte Laatste activiteit.
Pieterke
een jaar geleden
@Amadea: Bedankt voor de tip.
Frencie
een jaar geleden
@Amadea: "opbouw vierledig"?? Bij mij "tweeledig", daar staat alleen "Top 3 nieuwste vragen" en "interessante vragen"??
Amadea
een jaar geleden
Dat is wat in de rechterkolom met blauwe tekst staat. Maar mijn uitleg gaat over de hoofdindeling op de startpagina met de vragen in de linkerkolom.

Antwoorden (1)

Doordat elke handeling die daaraan gedaan wordt maakt dat de bijdrage in de lijst met laatste activiteit wordt opgenomen. Dus iemand geeft bijvoorbeeld een duimpje op een antwoord op zo'n oude vraag, of een moderator verwijdert een reactie, of een nieuwe deelnemer plaatst een weerwoord onder de vraag. Zo komen oude vragen ineens weer naar voren.
. . .
Als bewijs dat mijn antwoord correct is heb ik nu aangeklikt dat ik een oude vraag van vraagsteller over de schrobzaag wil volgen. En voilà, de vraag staat weer als nieuw in het rijtje.
Toegevoegd op 18 april 2023 16:19: tekst
Amadea
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
+Ik snap de minnen niet.
Enkel het duimpje geven klopt volgens mij niet, maar de hoofdmoot en het idee wel. Kan iemand de minnen uitleggen?