Hoe verander je je naam op deze site?

ik heb een hele slechte naam nu (een vriend heeft het ingetypt) en ik zou het nu graag kunnen veranderen. is het mogelijk?

11 maanden geleden
Ritsuka
11 maanden geleden
Je kunt beter deze verwijderen en een nieuwe maken. Je hebt nog maar 33 punten, heb je zo terug.
henkyourmom
11 maanden geleden
oki dankje
henkyourmom
11 maanden geleden
maar hoe doe je dat dan want ik heb al deze email gebruikt. ik kan niet 2 accounts op dezelfde emal
Ritsuka
11 maanden geleden
Als je deze verwijderd is het emailadres toch weer 'vrij?'

Antwoorden (1)

Ga naar de Contactpagina:
https://www.startpagina.nl/klantenservice
Kies Startpagina GoeieVraag -> Ik wil mijn account verwijderen.
Maak na verwijdering een nieuw account aan.
SimonV
11 maanden geleden
henkyourmom
11 maanden geleden
aha dankje
henkyourmom
11 maanden geleden
ik heb een bericht gestuurd en hopelijk gaan ze het dan snel verwijderen. heel erg bedankt!