Wanneer kan ik nou iemand beplussen en beminnen? En wanneer stijg ik in level?

Zo deel ik nooit mijn mening rond (:

Toegevoegd na 17 minuten:
ALs ik een plusje krijg op mijn antwoord.
Krijg ik dan ook punten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanaf 100 punten kun je plusjes en minnetjes geven. Klik bovenin op "Help" en vervolgens op "punten" om een duidelijk schema te zien met alle uitleg.

Toegevoegd na 16 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging:

Ja, ook als iemand jou een plusje geeft, krijg je er een puntje bij!
Dus snel; allemaal goeie antwoorden gaan geven :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan iemand een + gaan geven als je heel veel goede antwoorden hebt gegeven waar je +jes voor krijgt
ja kan naar je pagina gaan en er alles over lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vraag stellen kost je drie punten. Als je zelf je vraag sluit, eventueel met een beste antwoord, krijg je die drie punten weer terug. Sluit je openstaande vragen netjes af en je punten lopen vanzelf richting de honderd. Geef ook een aantal goede antwoorden en voor je het weet kun jij ook plussen en minnen.