Hoe krijgt Gv de vraag hier binnen een paar minuten op Google boven aan?

Ik stel hier een vraag omdat ik het antwoord niet op google vond.
3 minuten later begin ik toch ook maar weer op google een zoektocht en tot mijn stomme verbazing staat mijn vraag boven aan in google?
En de woorden zijn wereldwijde woorden: nubira (type auto) en remleiding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

google is tegenwoordig meer realtime, dit hebben ze gemaakt vanwege o.a. twitter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan op je website aangeven hoe vaak de inhoud bijgewerkt wordt. De spiders van google slaan dit op en passen hun bezoeksnelheid hierop aan. Zeker een site met de aantallen bezoekers die GV heeft komt dan snel hoog in google.