Waarom zijn er mensen die bij een vraag iedereen een min geeft?

Wat is daar leuk aan? En wat heeft diegene eraan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef 'm 4 minuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat liggen ze niet, want er is 3 minuten geleden over ditzelfde onderwerp een discussie ontstaan (dmv reacties bij een vraag die heel ergens anders over ging), waar de Mods zelf aan meededen.
Vandaar ook waarschijnlijk deze vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vergeet te melden dat deze discussie inmiddels door deze zelfde Modds verwijderd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al heel vaak gesteld in allerlei vormen.
Zolang het mogelijk is om anoniem te minnen,
zonder motivatie, zullen er mensen zijn die dat doen.
De reden waarom kan ik niet verzinnen.

Antwoorden (13)

Dat zijn de zogenaamde Minkukels.
Soort van loosers zeg maar, die voelen zich daar beter door. Laat ze lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die persoon misschien wel denkt dat ie alles zelf beter weet.
maar geen antwoord durft te geven of een reactie
13 jaar geleden
Ik vermoed het volgende:
Soms heeft iemand de pik aan een GV'er, omdat die bv een discussie heeft verloren of z'n gelijk niet heeft kunnen halen.
Die G.V'er krijgt van deze persoon vervolgens bij ieder antwoord dat hij of zij geeft standaard een minduim.
Nogmaals: het is een (heel groot) vermoeden.

Toegevoegd na 11 uur:
En ze zijn nog laf ook, want tot mijn verbazing...is er bij geen enkel antwoord op deze vraag nog een min uitgedeeld! En dat na een uurtje of 12.
Een unicum!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een min geven is prima, maar vertel er dan ook bij waarom je die geeft. Daarmee houden we elkaar een beetje scherp.

De sufferds die alleen maar minnen mogen wat mij betreft van GV worden verbannen. Gelukkig kan ik me niet in het hoofd van een sufferd verplaatsen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je eens bierdopje, dat zou het wat eerlijker maken denk ik.
Niks van aantrekken. Dat zijn de minniakken. Dat zijn een soort vieze beesten die vooral op GV voorkomen. Het zijn maniakken in het geven van minnen. Ik heb geen foto maar ze lijken een beetje op kakkerlakken; niet uit te roeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha minniakken, goeie :-)
Diegene die dat doet vindt dat hij leuk is, ik heb er ook 1 of 2 die altijd minnen wat voor antwoord ik ook geef, ik noem ze dan maar mijn minnaars, heb ik die ook eens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Toch zou het leuker zijn als ze zich eens voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk, minnaars +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
De persoon/personen die minkukel, minspook of minnaars zijn op Goeievraag kunnen anoniem minnen uitdelen.
Ze hoeven geen uitleg te geven en hebben er niets aan.
Misschien dat ze in hun eentje schik hebben tijdens het min uitdeling.

Vaak als er minnen worden uitgedeeld dan zijn er GV'ers die het antwoord niet eens lezen maar hoppa ook een min er in kwakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind die minnen best jammer,want ik neem toch de moeite om een vraag te beantwoorden,en dan krijg je een min.
ik denk ook dat er personen zijn die alleen maar minnetjes uitdelen ,gewoon omdat dat kan en omdat ze denken dat dat leuk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al heel vaak gesteld in allerlei vormen.
Zolang het mogelijk is om anoniem te minnen,
zonder motivatie, zullen er mensen zijn die dat doen.
De reden waarom kan ik niet verzinnen.

Een min, en eigenlijk ook een plus, zouden alleen mogelijk moeten zijn als die gemotiveerd wordt.

Daar kunnen de moderators niets aan doen,
dat is het beheer, die beslist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zullen de min-gevers het stellig oneens zijn met het antwoord en/of reactie. Dat is hun wel goed recht !

Het zou wel leuker zijn voor de vraagstellen en voor de discussie in het algemeen als ze ook aangeven waarom ze het er niet mee zijn zodat het debat (vraag <> antwoord) scherper gesteld word en uiteindelijk een beter antwoord uit de bus kan komen.

Misschien een verplichting instellen om bij +/- altijd een korte reactie te geven ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op sommige antwoorden valt domweg niet te minnen.
Ik herinner met een vraag over angst voor ziek zijn en doodgaan. Er was een supergaaf antwoord bij dat zo lief, persoonlijk en hartverwarmend was dat je er bijna tranen van in je ogen kreeg. Toch was er een gek die het nodig vond om daarvoor een min uit te delen.
Da's geen kwestie meer van 'het niet eens zijn met het antwoord'. Da's pesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich ben ik het wel met je eens, maar Ik denk wel dat er situaties zijn waar mensen het oneens zijn met een bijzonder antwoord, hoe hartverwarmend het ook mag wezen in jou voorbeeld. Het zou mooi zijn, mocht die persoon ook inzicht geven in zijn redenereer vermogen, zodat we ook 'good-will' kunnen tonen voor wat hij denkt/meemaakt of meegemaakt heeft.
Dat doen mensen die geen leven hebben, zo voelen ze zich beter, als ze anderen kunnen pesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige juiste antwoord is:

**tadaaa** Casper het spookje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het zijn de Minnaars, de Minkukels en de Minnarren die daar plezier aan beleven....