Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maakt goeie vraag winst?

Onderin de website staat wel een knop 'adverteren'. Maar ik zie geloof ik nooit advertenties staan. Van welk geld wordt het moderatie-team betaald?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
114

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Moderators krijgen geen vergoeding.

Verder zijn er wel advertenties te vinden, als je de site bezoekt als gast. Dit levert dus inkomsten op voor de site.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Goeievraag hoeft geen geld te verdienen want er zit een groot bedrijf achter Goeievraag (Sanoma).

Wat precies de bedoeling is, is nog gissen. Maar er komen wel straks gekwalificeerde beantwoorders zoals Nibud e.d dus daar zullen ze wel een deal mee sluiten.

Tevens als je vanaf Google komt zie je wel reclames en ook vanuit je email
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een niet geregistreerde bezoeker van GV bent,zul je wel advertenties aantreffen. De geregistreerde deelnemers zijn hier gelukkig van gevrijwaard.
Het modereren is allemaal liefdewerk oud papier.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je die knop benut, krijg je ook een opgave aan de potentiële adverteerders, welke leeftijd,geslacht en sociale klasse de deelnemers in onderverdeeld zijn. Hoe komt men daar aan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke knop bedoel je, kees?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je helemaal naar de onderkant van de pagina gaat, onder de paarse(in mijn ogen) balk, zie je daar diverse opties o.a. widgets, mobiel en adverteren. Als je op adverteren klikt, kom je op die pagina, waar dat staat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding