Mogen meerdere leden van een gezin een account aanmaken op G.V?

B.V ik heb een account op G.V
onze oudste zoon komt een jaar bij ons wonen, hij vind G.V heel leuk,en wil zelf ook een eigen account aanmaken, mag dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker een goede vraag. Ik dacht ook dat ik bij voornaam en geboortedatum mijn hele familie moest invullen, want 1 account samen met je familie is veel leuker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou misschien wel maar als mijn zoon op mijn account een antwoord geeft waar ik het niet mee eens ben dan verwijder ik die

Het beste antwoord

Ja hoor, dat mag. Zo lang je daar netjes mee omgaat, elkaar geen puntjes toespeelt en geen onzinnige 'beste antwoorden' geeft aan je gezinslid, is er geen enkel bezwaar tegen.

Tenminste: ik heb nooit klachten gehad en hoor ze graag als die er wel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet ik het aan G.V eerst melden dan?
want nu geeft soms mijn zoon antwoorden en daar ben ik het niet mee eens en verwijder ze

Andere antwoorden (4)

Er staat nergens in de voorwaarden dat dit niet mag. Het is zelfs logisch om verschillende accounts te hebben, een per persoon, omdat je anders niet meer uit elkaar kunt houden wie nou welke vragen heeft beantwoord of gesteld. Bovendien heeft iedereen zo ook zijn eigen score die wordt bijgehouden.
itsme
13 jaar geleden
tuurlijk mag dat
als jij en je zoon het leuk vinden gewoon allebei een account openen
en als je een vraag/antwoord van je zoon waardevol of niet waardevol vindt dan kun je ook gewoon minnen en plussen
dus gewoon lekker doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan zeker.
Je zou even contact op kunnen nemen met de beheerders, en dit aangeven; Anders gaat wellicht bij hun een lampje branden als er 2 accoutns vanaf hetzelfde computeradres gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er s geen enkele reden,waarom dat niet zou mogen,mits... Men elkaar niet onevenredig veel punten toespeelt, of elkaar steeds het beste antwoord geeft!