Officieel is goeie vraag op 26-03-09 gestart .

Toegevoegd na 1 dag:
Met dank aan het mod team is officieel goeie vraag op
25-03-09 begonnen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke`sorry foutje bedankt .

Andere antwoorden (2)

De eerste vragen zijn van februari '09, maar de opening voor het grote publiek was in maart '09.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste vraag is gesteld op 28 januari 2009, maar dit was voor een een geselecteerde groep gebruikers, onder meer om de site te testen.

Deze vraag is vrij snel door de vraagsteller verwijderd, waarna de tweede vraag, de eerste nog zichtbare vraag werd.
Die staat er dus nog steeds en is van 29 januari 2009:
http://www.goeievraag.nl/vraag/lekkerste-recept-boerenkool.2

In de ochtend van 25 maart 2009 is de site "live" gegaan voor het grote publiek. (Trouwens ook de datum van mijn aanmelding:))
De eerste vraag die dag werd gesteld om 06:51 uur: http://www.goeievraag.nl/vraag/motor-zoek-mp3-speler-begint.553

Omdat er toen vrij veel media-aandacht is besteed aan de lancering hebben de toenmalige moderatoren behoorlijk wat overwerk gedraaid.

Hopelijk geeft dit iedereen een beetje duidelijkheid, ;)