Nee, je mag medegebruikers niet overmatig bevoordelen of benadelen. Het systeem van de website zal dat ontdekken en dan kan het stemrecht je ontnomen worden.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof je dit zelf? Geef mij dan eens het SQL statement waarmee je dit uitzoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn GV'ers hier die een ban op het geven van duimpjes hebben gehad voor meerdere dagen, dus het kan zeker. En het SQL-statement zal AWM je zeker niet kunnen sturen, simpelweg omdat ik vermoed dat hij niet weet welke tabel en kolomnamen er gebruikt worden.
Beheer kan prima inzien wie er onevenredig vaak dezelfde personen plust/mint.

Andere antwoorden (12)

Het kan en mag. Alleen is het niet eerlijk tegenover de andere GV'ers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan en het mag maar waarom zou je dat doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Binnen de kortste keren heeft de "GoeieVraag minnen in de gaten houder" je ontdekt en wordt het toekennen van plusjes en minnetjes je voor een bepaalde tijd ontnomen. Niet doen dus, je schiet er niets mee op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen probleem. Maar het is natuurlijk niet eerlijk voor andere mensen op Goeievraag.

De meeste mensen vinden het 'leuk' om te groeien in punten, wanneer jij alleen aan die ene persoon punten zou geven, zou het dus niet helemaal eerlijk zijn.
En daarbij, als het antwoord op de vraag nutteloos is (voor in hoeverre dat gaat, meestal zit er altijd wel een kern van waarheid in) dan is het niet helemaal eerlijk.

Maar als jij je er goed bij voelt, moet je het blijven doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd awm het mag niet na verloop dan tijd komen ze er achter ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door het systeem ofzo maar precies weet ik het niet hoor maar weet wel dat het wel zo is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die minnen?
je geeft geen punten je geeft antwoorden!! mijn mening is dat deze side niet bedoeld is voor punten maar wel voor antwoorden volgens mij is dit geen wedstrijd-side
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind wel dat het mag, met dien verstande, dat je je min wel uitlegt. Dus niet anoniem. Als je minnen "terecht" zijn, kan er weinig op worden ondernomen. Wellicht dat de regels hierover anders zijn, maar dit is mijn gevoel daarover. In andere gevallen zullen de moderators (terecht) ingrijpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je altijd dezelfde persoon minpunten geeft, dan zal je vroeg of laat door de moderators aangepakt worden.

De moderlatoren kunnen zien wie er minnen geeft.
De persoon die telkens gemind wordt zal bij de moderatoren aan de bel trekken.
Zij checken het even na, om jou vervolgens het minnen onmogelijk te maken of, erger nog, uit GV te gooien.

Overigens, ook als je niet 1 persoon telkens mint, maar willekeurig de hele tijd minnen uitdeelt, zul je door de moderators aangepakt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan en mag,maar dan doe je dat waarschijnlik, omdat je die persoon niet mag. En dat is nu net niet de bedoeling van GV!
Je wordt geacht te plussen of te minnen,omdat je een antwoord waardevol, of waardeloos vindt. Dat moet de enige reden zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag en het kan, maar of het sportief is betwijfel ik.
Het is in ieder geval niet te voorkomen door GV, n.m.m.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik selecteer altijd het antwoord dat mij raakt en/of waar ik wat aan heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan natuurlijk altijd, maar dat wil je toch niet, zelfs niet als hij of zij een goed antwoord geeft?