Is één iemand de hele tijd minnetjes geven een soort van (anoniem) Cyberpesten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja,het is niet leuk om een min te krijgen.
Vooral als je antwoord gewoon goed is.
Sommige maken er een sport van om zoveel mogelijk te minnen.
Maar gelukkig compenseert de echte GV,er deze minnen meestal weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

daar lijkt het idd. op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als deze persoon er gevoelig voor is en dat kan ik mij haast niet voorstellen. Dus min er lekker op los zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cyberpesten, treiteren, terugpakken, eigen antwoord in de spotlight zetten, noem het maar op. Het komt meestal op één ding neer: gewoon zielig gedrag.

Gelukkig zijn er nog genoeg die hun minnetje motiveren en kan je in extreme gevallen rekenen op de mods.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze minner motiveert niet ,dus gewoon een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord, +
Hier dus ook weer een onnodige min!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een plus+
Denk niet 1 en dezelfde persoon, maar het zijn in elk geval mensen die niks te doen hebben, geen waardes en normen kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet de hele tijd 1 persoon minduimpjes geven, want dat valt op in de statistieken bij GV en dan wordt er ingegrepen.
Maar je kunt wel heel erg veel minduimpjes uitdelen, waaronder de hele tijd aan een bepaald persoon die je om een bepaalde reden niet mag. In dat geval valt het niet op in de statistieken.
Totdat de betrokkene er over gaat klagen, want dan kan het wel worden uitgezocht.

Maar het is inderdaad een vorm van pesten, en dat je dat anoniem kunt doen is inderdaad erg uitnodigend voor sommige individuen. Helaas maar waar.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier ook een plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog een plus+
volgens mij leeft die persoon dan in een ego-trip en accepteerd de antwoorden van een ander niet misschien accepteerd die persoon mijn antwoord niet dus geeft ie me zo ook een minnetje (kom maar op en min me raak!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt inderdaad veel op pesten. Een min geven op een goed antwoord is natuurlijk niet goed, zeker als dit gebeurd zonder motivatie. Ik heb al meerdere malen voorgesteld dat er automatisch de naam van de minner wordt vermeld, helaas zonder succes.