Als ik een vraag verwijder, kost dat dan punten?

dan zie ik dat die al geweest is
lever ik punten in als ik die verwijder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Als je een vraag stelt, dan kost je dat 3 punten. Als je hem verwijdert, dan krijg je die drie punten niet terug, dus je levert 3 punten in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, en je krijgt ze overigens ook niet terug wanneer ze door de mods verwijderd worden. Mits je er met succes tegen in beroep gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, sterker nog: Als de mods je vraag verwijderen, dan gaan er vaak nog 5 extra punten af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo? Mits is hier mijns inziens goed gebruikt hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nav meander,als je in beroep gaat, moment dat je op de link klkt gaan de 5 punten al eraf, onheroepelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onherroepelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar als je beroep gehonoreerd wordt, wordt je vraag teruggezet, krijg je de 5 punten van het verwijderen van de vraag terug en ook de 5 punten voor het beroep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor niet altijd. Daarom zei ik ook 'mits je er met succes tegen in beroep gaat' want dan krijg je ze toch terug? Nu begin ik aan mijzelf te twijfelen maar volgens mij kreeg ik ze toen terug toen mijn vragen een paar keer teruggeplaatst werden. Overigens zijn er ook wel eens vragen van mij verwijderd zonder puntenaftrek. Dat wordt dan gemeld in de email die je erover krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde troetroe trouwens, jouw reactie stond er nog niet toen ik de mijne plaatste C4th ;-) Wel raar trouwens, tussen 6 en 3 minuten...

Andere antwoorden (1)

Als je je vraag verwidjert krijg je ze niet terug. Je kan de vraag wel melden en vragen of de mods de vraag weg willen houden met punten behoud.