Hoe kan het dat meerdere mensen tegelijk een bronzen medaille hebben?

Toegevoegd na 24 seconden:
Van dezelfde categorie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De bronzen medaille geeft aan jij in die categorie tot de x% beste antwoordgevers behoort. Daarom kunnen er meer mensen zijn, die een bronzen medaille hebben in dezelfde categorie.

GV vertelt niet, hoe groot x is...

Wat ook meehelpt aan het grote aantal bronzen (of andere) medailles in dezelfde categorie, is dat je een medaille nooit meer kwijt kunt raken. Heb je ooit goed gepresteerd in een bepaalde categorie, en zat je dus bij de x% beste antwoordgevers, dan kreeg je op dat moment je medaille. Als je daarna nooit meer antwoordt, of heel slechte antwoorden geeft, blijf je toch die bronzen medaille houden.

Dus eigenlijk geeft die medaille alleen maar aan dat er ooit een moment was, waarop je bij de x% beste antwoordgevers zat.
Cryofiel
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Als je het zo ziet, klopt het helemaal.

Andere antwoorden (6)

Dan hebben die mensen veel kennis over die categorie en worden ze regelmatig beloond met 'het beste antwoord'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bronzen medaille krijg je als je minimaal 10 beste antwoorden hebt gegeven/gekregen in dezelfde categorie.
Voor de categorie maakt het niet uit hoeveel medaille er worden vergeven.
Iedere GV'er kan bij elke categorie een bronzen, zilveren of gouden medaille halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat een medaille niet betekent dat je de nummer 1, 2 of 3 bent in een categorie, maar dat je een hoop antwoorden van een bepaald niveau hebt gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word dit automatisch bepaald of worden ze handmatig en op gevoel uitgereikt?
Cryofiel
13 jaar geleden
Automatisch. Het systeem vergelijkt alle antwoorden per categorie: hoeveelheid, aantal plus- en minduimpjes, aantal beste antwoorden. Daaruit wordt berekend wie een medaille krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, thnx
Een bronzen medaille krijg je bij een aantal beste antwoorden. In feite kunnen er dus heel veel bronzen medailles zijn als er heel veel mensen zijn die 10 keer het beste antwoord op een vraag hebben gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/help/faq#medailles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het geen wedstrijd is, waar maar één bronzen plak verdeeld wordt! Meerdere mensen kunnen op verschillende vragen en over dezelfde categorie zo'n medaille ontvangen!