Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je een vraag nogmaals stellen bij slechte of geen antwoorden?

Stel: ik heb 2 weken geleden een vraag gesteld op GV maar hier geen duidelijk of goed antwoord op gekregen. Mag ik deze vraag dan nogmaals stellen (in de hoop dat er nu wel een antwoord komt) of moet ik dan de vorige vraag eerst verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
115

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja. Bij uitblijven van een goed antwoord mag je een vraag opnieuw stellen. Je loopt het risico dat de vraag weg gehaald wordt als de moderatoren vinden dat er wel een correct antwoord gegeven is. OMdat je zelf de eerdere vraag niet kan verwijderen zou je even een bericht aan de moderatoren kunnen sturen met de mededeling dat je dit wilt gaan doen. Maar dat zou niet nodig moeten zijn als je vraag duidelijk niet beantwoord is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat mag wel, maar dan moet je er wel duidelijk bijzetten waarom je dit doet. En dan natuurlijk aan het Moderatieteam vragen om je vraag a.u.b. niet te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding