Daar hadden we(de deelnemers aan GVF) een 1e ontmoeting gepland om kennis met elkaar te maken. Er zouden workshops,puzzeltochten,disco e.d. gehouden worden, maar door omstandigheden is dat niet doorgegaan.
De nieuwe ontmoeting zal nu waarschijnlijk plaats vinden op 31 Dec. in Grubbenvorst.Als je er verder nog vragen over hebt,kun je die het beste stellen op GVF.

Toegevoegd na 3 minuten:
P.S. ik zie zojuist, dat je nog niet aangemeld bent bij GVF, dus dat eerst even doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31 dec?
echt?
wat leuk...
ik kom...
rose
13 jaar geleden
Het was toch 31 november?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee jullie vergissen je, het is gepland op 30 februari in Fabeldam. Ik mis trouwens nog een bepaalde workshop in je opsomming Moolkeesje, één waarvoor veel animo leek te zijn :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die workshopviel toevallig onder e.d. Ik heb het toch goed gezien,dat het in Grubbedonk is, op 31 Dec. om 23.55 uur in : Het Verlegen Lammetje! Introducees welkom .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fabeldam? Hoe kan dat nou? Op mijn uitnodiging staat Madurodam. Graag opheldering.

Andere antwoorden (2)

Haha, dat was een grapje op het GoeieVraagForum, waarbij we gekscherend een ontmoetingsweekend in Boekelo voorstelden met verschillende interessante workshops.

Helaas was de accommodatie wederom te laat benaderd, waardoor het weekend weer op de lange baan geschoven is :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou een geheime samenkomst van het GVF genootschap hebben moeten worden. Net zoiets als de Bilderbergconferentie; iedereen heeft ervan gehoord maar niemand weet wat daar nu precies besproken wordt.