Sinds wanneer is in de Top-lijst de kop ''Altijd'' veranderd in ''Half Jaar''?

En waarom is dat gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat de scores van mensen in de altijd lijst zo enorm hoog waren, dat het enorm moeilijk was, voor nieuwkomers, om ook maar in de buurt van de lijst te komen.

De halfjaarlijst geeft een beter overzicht, van wat er de laatste tijd op de site is gebeurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bovendien is er op de site al een puntenranglijst, die overeenkomt met de altijd lijst. Is aan te klikken via je persoonlijke pagina.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat heel veel mensen van altijd niet meer actief zijn op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat we al veel te lang tegen dezelfde hoofden hebben aangekeken en men op GV ook wat variatie toepast.
Dat zelfde doe jij op dit moment met je avatars!