wie weet hoe je het beste punten kan verdienen? en kan je ze uitgeven?

ik heb me pas net geregistreerd, ik weet er nog niks van aan wie kan ik alle vragen over goeievraag.nl stellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga naar help dan kun je alles hierover lezen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Alle vragen kun je stellen aan de Moderators.

Toegevoegd na 25 minuten:
Over dat uitgeven, nee dat kan niet, ze zijn puur vol de lol en als je er genoeg hebt dan kom je vanzelf in een hogere catagorie terecht.

Toegevoegd na 25 minuten:
catagorie=categorie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toch ooit iets gelezen over thee en handdoeken tegen inlevering van punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaa,haaaa Da's Eenvoudig ook zo.
ha, die Valentina;

De beste manier is om zo veel mogelijk goede en/of leuke antwoorden te geven en vragen te stellen. Uitgeven kun je ze niet, alleen gebruiken als indicatie hoe actief je hier bent in vergelijking met anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Punten kun je verdienen door vooral veel goede antwoorden te geven, die leveren je minimaal al 1 punt per goed antwoord op, mochten meerdere mensen het een goed antwoord vinden, dan kun je per plusduimpje er nog een punt bij krijgen. En als de vraagsteller jouw antwoord het beste vind, dan krijg je nog eens 10 punten.

Verder krijg je op je verjaardag 10 punten cadeau (dan moet je wel je verjaardag hebben ingevuld in je profiel). Als je bovenmatig presteert in een bepaalde vragencategorie, dan krijg je een medaille. Per medaille krijg je ook weer minimaal 15 punten erbij.

Wat je er mee kunt? Hoe meer punten je hebt, hoe vaker je bezwaar kunt maken tegen een in jouw ogen onterecht verwijderde vraag of antwoord van jezelf (elk bezwaar kost 5 punten, tenzij het gehonoreerd wordt, dan krijg je je punten terug).

Als je de 50.000 punten bereikt hebt, dan kun je ze inruilen voor een trofee. Je kunt kiezen uit een tweetal teksten:
"Ik had tijd teveel" of "GoeieVraag is mijn leven"

Welkom trouwens!