Word het gemiddelde van het aantal vragen op GV steeds hoger of juist steeds lager?

Aan de ene kant ontdekken steeds meer mensen deze website, en worden er steeds meer vragen gesteld. Aan de andere kant worden de vragen steeds minder. Wordt het gemiddelde nou lager of hoger? En zullen de meeste vragen na een tijdje echt op zijn, dat GV een grote informatiebron is geworden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

De kwantiteit wordt in elk geval hoger. Er worden steeds meer vragen gesteld.
Of de kwaliteit ook hoger wordt is natuurlijk de vraag. Daar hebben mensen natuurlijk verschillende gedachten over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het niveau van de vragen behoorlijk afgenomen vergeleken met de begintijd (feb/mrt 2009).

En dan worden er ook nog heel veel dezelfde vragen gesteld: "Wie weet er een leuke naam voor ...."
"Wat kan ik iemand geven die..."
"Vind hij mij ook leuk....."

En tegenwoordig is GV ook duidelijk ontdekt door scholieren, die op deze manier makkelijk hun huiswerk denken af te maken.

Kortom: Het gemiddelde niveau van de vragen wordt lager, maar er zullen altijd vragen blijven (ook goede vragen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens!+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi verwoord
Ik denk dat het gemiddelde aantal vragen steeds hoger wordt. Ik zie namelijk bij de vragen die gesteld worden en de antwoorden, die gegeven worden, telkens dezelfde namen terugkomen. kennelijk is het toch voornamelijk een club diehards, die het gros van de postings voor zijn rekening neemt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het gemiddelde aantal zal wel hetzelfde bedragen, alleen worden de vragen steeds onbenulliger.