Waarom kun je een door het systeem gesloten vraag niet bewerken zodat de vraag langer open blijft?

Dus eerst geef je aan dat een vraag 7 open mag staan en na 8 dagen denk je ik heb nog geen goed antwoord ik wil hem 14 dagen in totaal open laten staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo hebben de ontwikkelaars dat ingesteld. Als je een goed idee hebt kan je contact opnemen met de beheerders.

Je kn gewoon de vraag meteen open stellen voor langere periode toch?

De vraag is trwouens waarom 2 weken? Als je na een dag of 2 het antwoord niet hebt, is de kans klein dat r nog betrre antwoorden komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan ga je op dag 7 naar vraag bewerken en kiest daar voor de optie de vraag langer open te houden.