Kan ik ergens het verloop van mijn punten op GV zien?

Het liefst een grafiekje met wanneer ik hoeveel punten had. Misschien kan ik er nog een leuke formule tegenaan gooien ook...

(En zo niet: zou het niet een leuk idee zijn voor GV?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Ja hoor, zou een leuk idee zijn, en dan liefst ook nog erbij in welke cathegorie je geantwoordt hebt

Het beste antwoord

Als je in Excel, iedere dag op ongeveer dezelfde tijd, even je punten invult, dan krijg je een prachtige grafiek.
Dat kun je in hetzelfde werkblad - met meerdere kolommen -, ook doen voor het aantal antwoorden, je waarderingscijfer, je medailles en dus alle gegevens uit je 'mijn pagina'.
Zelfs als je het eens een dag vergeet, is dat geen ramp en kun je met de optie interpoleren toch een prima grafiek krijgen.
Als je geen Excel hebt, dan kun je het ook met gratis Open Office doen, of met Google Documenten. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt 982 punten.
Je staat 295e in de puntenranglijst
Dat is Niveau:5
nog 518 punten tot niveau 6

Klik op "puntenranglijst" in het blauw
en je krijgt een overzicht van gebruikers en
punten en daar kan je zien hoe je staat ten
opzichte van anderen.

PS:
Leuke ideeën voor GV moet je bij de beheerders/moderatoren droppen en niet
bij de gebruikers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
En waar staat dat "puntenranglijst"?
Ik zie veel blauw, maar geen "puntenranglijst".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op je eigen avatar rechts boven.
Of op mijn pagina bij je avatar rechtsboven.
Of op mijn pagina in de blauwe balk bovenaan.
Nee het enigste wat je kunt zien is op de punthistorie .
En wat je wil met een grafiekje erbij en zo denk ik dat je weinig kans maakt bij het mod team .
Omdat het bij gv om de vragen en antwoorden gaat en als zij dat ook nog gaan invoeren dan wordt het doel voorbij geschoten .
Je kunt het altijd aan het mod team vragen . nee heb je ja kun je krijgen .