Als ik een oud antwoord of vraag van mij wil opzoeken,van b.v. een jaar geleden,kan ik daar dan rechtstreeks heen?

Nu ga ik steeds een pagina terug in de tijd, maar wanneer ik ongeveer weet waar ik zoeken moet,kan in dat tijdrovende zoeken dan verkorten,door b.v 40 pagina's in één keer terug te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja dat kan.

in de adresbalk staat een volgnummer: http://www.goeievraag.nl/beantwoord/4
dit nummer 4 is de 4e bladzijde.

als je dat verandert in
http://www.goeievraag.nl/beantwoord/400
ga je in een keer naar bladzij 400
itsme
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Oh dat wist ik ook niet, handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel alle 3 de antwoorden goed zijn, vond ik,ook al omdat ik via de manier van itsme het beste resultaat boekte zijn antwoord het beste!

Andere antwoorden (2)

De makkelijkste manier om het terug te vinden is door op het juiste trefwoord te ZOEKen. Klik dan op ">Toon meer zoekopties...". Daar kan je aanvinken of het gaat om vraag of antwoord, open of gesloten, en of je eerst de oudste of de nieuwste treffers wilt zien.
Amadea
13 jaar geleden
bij het balkje zoek zou je een trefwoord in kunnen vullen waar je vraag over ging dan krijg je vragen die daar mee te maken hebben en zal de jouwe en zeker bij zitten dat scheelt een hoop gezoek.