Hoe kan je op GV hulp vinden om een vraag goed te formuleren?

Als je vraag wordt verwijderd door het moderatieteam, dan sta je vaak alleen. Ook kan je geen tips verwachten als je een moeilijk te formuleren vraag wilt stellen.

Hoe kan je hulp vinden op GV bij het formuleren van een GV zodat hij niet zal worden verwijderd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op GV zelf zal dat niet echt lukken. Wat wel kan is gebruik te maken van het goeievraag forum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat G.V. te bieden heeft, zijn de richtlijnen, die je onder HELP kunt vinden. Daar moet je tussendoor manoeuvreren.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar kom je elke keer weer achter als een vraag is verwijderd. Alleen last om het soms te doen bij een vraag die je nog wilt gaan stellen.
Ik ben geen doctor in de taalkunde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De moderatie blijft subjectief, hoor. Het hangt er ook vanaf hoe vaak iets gemeld wordt door de lezers, bijvoorbeeld. Een bijzonder - niet ter zake doende - slecht antwoord kan best blijven staan, als niemand dat antwoord meldt.