Ik vindt de band Support Act verschrikkelijk goed. Kan iemand mij vertellen wanneer en waar zij optreden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je ze zo verschrikkelijk vindt, waarom wil je dan naar een optreden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik doe mee aan een gehoorbescherming onderzoek.

Het beste antwoord

Gelet op de categorie waarin je deze vraag hebt ondergebracht:
Was dat niet die band die de titelsong speelde van die film met Co Starring?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op vragen van mij (serieus of niet) krijgt geen enkel antwoord afkeuring middels een mij gegeven min duim, hooguit een opmerking over weinig creativiteit. Dit antwoord heeft hier de meeste creativiteit en verdiend 10 points.

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik schat zo bij elk willekeurig optreden van willekeurig welke artiest dan ook. Moet je wel op tijd komen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Tenzij de website die Guido in zijn antwoord noemt een nepwebsite is, is de vraag een serieuze vraag! Ik dacht ook dat het een grap was!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hm, denk je? Ik vatte de vraag echt als een grap op, anders had ik ook wel iets serieuzer geantwoord. O_o
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het zijn wel veel besloten acts van deze band
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik dacht ook aan een grap. Wilde zoiets antwoorden als "Was dat niet die band die de titelsong speelde bij die film met Co Starring?" :)
Antoni
15 jaar geleden
Ik weet het niet meer. Ben niet zo goed in het doorzien van dit soort grappen.