Hoe hou ik m'n Zweeds op een leuke manier bij?

Ik vind Zweeds een hele leuke taal. Maar als je op geen enkele manier betrokken bent bij Zweden, is het allemaal wat minder leuk. Op welke manier zou Zweeds me van nut kunnen zijn? Ik bedoel, ik heb geen boeken of films of wat dan ook. Iemand enige idee?

Toegevoegd na 4 minuten:
Weet iemand bijvoorbeeld waar je de Zweedse voetbalcompetitie kunt kijken met Zweeds commentaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (7)

Een penpall. Via penpal international selecteer je dat je iemand uit zweden wilt mailen of schrijven, en dan kies je een profiel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt volop Zweedse kranten lezen en Zweedse tv programma's (zelfs met Zweedse ondertiteling) volgen op het internet.
12 jaar geleden
Een collega van mij heeft zweedse luisterboeken aangeschaft en werkt daarmee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zoek gaan naar Zweedse chatrooms/kanalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een smartphone hebt, kun je Wordfeud spelen in het zweeds.

Dat is scrabble op je telefoon.

Gratis te downloaden in de App store of Android Market
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeer via translate woorden te maken, maar heb tegenwoordig een goed hulp middel. Gebruik ik alleen voor "vreemde" talen. www.wordfeudwoorden.nl

website heeft 5 talen woordenboken online

NL - Nederlandse
EN - UK
EN - Amerikaans
FR - Frans
SE - Zweeds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt goede Zweedse detectives. Koop een DVDbox en kijk detectives.
Wallander, inspecteur Martin Beck, Millenium Trilogie.
Sebastian Bergman.

Lees Henri Mankell en Sjowall en Wahloo