Welke kleuren kegels zijn er voor op de Maglite?

Volgensmij zijn dit alleen maar: Wit, Rood en Geel klopt dat?
Namelijk verkoop ik deze, alleen heb nu iemand die vraagt om een oranje kegel, maar naar mijn weten bestaan deze niet ik kan zelf niks vinden op internet.

Volgensmij word rood vaak aangezien als de oranje kegel door mensen.
Klopt dit? of kijk ik met mijn neus en bestaat er wel een oranje kegel? kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De echte Maglite kegels zijn inderdaad alleen in wit,geel en rood. En de rode ziet er inderdaad wel erg oranje uit.