In welke fysieke winkel kan ik een potje inkt kopen?

Ik heb inkt nodig als kleurmiddel, dus ben op zoek naar een potje blauwe inkt. Online wel te vinden, vaak wel duur of hoge verzendkosten.

Dus nu vraag ik me af, in welke fysieke winkel zou ik dit nog kunnen komen. Hema online heeft het niet bijvoorbeeld.

En dan een landelijke winkelketen graag (of een winkel in of in de buurt van Doetinchem)

Bordensteker
5 jaar geleden
Elke goed gesorteerde fysieke winkel van kantoorartikelen zou je moeten kunnen helpen. Met dit uitgangspunt kun je zelf online naar in aanmerking komende winkels zoeken en dan bij winkels in jouw buurt navragen, zonder je (onnodig) te beperken tot landelijke winkelketens.

Antwoorden (5)

Bruna verkoopt potjes blauwe vulpeninkt.
Amadea
5 jaar geleden
sterredag
5 jaar geleden
Weet je bij feit dat ze dit in een fysieke winkel ook hebben? Want als ik online bestel, dan kan ik niet kiezen voor de optie "ophalen in de winkel" wat mij doet vermoeden dat ze dit alleen online beschikbaar hebben.
Amadea
5 jaar geleden
Nee, dat weet ik niet. Maar ik heb wel de ervaring dat de medewerkers bij Bruna niet moeilijk doen en het gewoon even voor jou bestellen wanneer het in de winkel niet aanwezig is.
In iedere goede kantoorboekhandel.
5 jaar geleden
sterredag
5 jaar geleden
Ik zal eens kijken, dank je wel.
Eventueel bij Dille en Kamille,als deze geschikt is voor u:

https://www.dille-kamille.nl/nl/schrijven-tekenen/inkt-sepia-10-ml-12918.html
Plaatje bij antwoord
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
"... fysieke winkel in de buurt van Doetinchem."
Dichtsbijzijnde Dille & Kamille is in Arnhem.
fremar
5 jaar geleden
Als Belg is dit wat moeilijk om weten...heb er geen gedacht van waar die plaatsen liggen(van Arnhem heb ik wel een idee maar dat ander is mij onbekend...)
Ga naar Artpixels in de Waterstraat. Ruime keuze uit verschillende kleuren (diverse tinten blauw) en soorten inkt. Daar kun je ook goed advies krijgen over het soort inkt dat je het beste kunt gebruiken en hoeveel je ervan nodig hebt.

'als kleurmiddel' is nogal een ruime omschrijving. Ik weet niet wat je wil gaan kleuren, maar misschien is los pigment (dat je zelf kunt oplossen in water, olie of iets anders) wel veel handiger. Hebben ze daar ook.
5 jaar geleden
sterredag
5 jaar geleden
kreeg vandaag pas meldingen over het beantwoorden van mijn vraag. Bedankt voor je antwoord die geheel voldoet aan mijn vraag. Het gaat om specifieke kleuring waarbij dit door de cursus gever wordt aanbevolen, dus daar zal ik niet van afwijken..
Ga anders eens kijken bij de Pipoos, daar is het wel duur misschien, maar daar heb je vaak wel goede spullen. Het is een knutselwinkel