Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn Stihl benzine-heggenschaar niet goed start of verzuipt?

Hallo beste mensen,

Sinds een paar maanden geleden begint mijn stihl hs87t heggenschaar kuren te krijgen met start problemen normaal gesproken was het voorheen altijd starten en lopen met 1 of 2 keer de choke gebruikt te hebben maar nu gebruik ik de choke op de zelfde manier 1 of 2 keer maar elke keer gebeurd er niks en dan lekt hij al gelijk benzine aan de onderkant ik heb het vermoede dat hij of te snel verzuipt of er is een ander probleem mee aan de hand. Ik heb hem toen laatst weg gebracht voor reparatie en gezegt dat hij niet start en al gelijk verzuipt met 1 keer de choke knop in gedrukt te houden. Toen heeft hij het 1 keer gedaan en daarna weer het zelfde probleem. Iemand een oplossing waar het aan kan liggen.

Tips graag !

een jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kan een vette of verbrande bougie zijn... of een verkeerde afstelling. Allereerst de bougie schoonmaken!
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding