Typische Engelse kitsch?

Ik maak een (niet 'serieus') Engels boekje over thee en wil de lay out in die typische Engelse kitsch stijl waar Hyacinth Bucket trots op zou zijn.

Ik zoek kleuren (zachtroze, lichtgroen?), lettertypes, misschien wat typische kunst/decoratie etc.

Help me out!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik aan het servies van Hyacinth "Bouquet" denk, komt de naam "royal doulton" in me op. Op http://www.royaldoulton.nl staan wel wat mooie voorbeelden van serviezen en ook bruikbare zoekwoorden. Als ik bijvoorbeeld google op afbeeldingen van "royal albert country rose" krijg ik hele drukke bloemetjesserviezen. In Word zit een font dat "poor Richard" heet; misschien is dat bruikbaar.

Antwoorden (2)

Je zou kunnen googlen op 'fonts'.

Dit is bijvoorbeeld 1 site: http://www.dafont.com/

Als je windows hebt moet je deze fonts downloaden, daarna naar Computer-C:-Windows-Fonts, en dan in die map zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles met bloemetjes gedeoreerd: behang, stoelen, gordijnen, servies. Eén en al bloemetjes!

Toegevoegd na 6 minuten:
En die bloemetjes zijn dan natuurlijk hoofdzakelijk roze gekleurd....
Amadea