Waarom staat er een ander parker logo op internet dan op mijn pen?

Ik heb een Parker-pen.
Hij schrijft bijzonder fijn, maar hij is al best wel oud (zo'n ouder dan 10 jaar), en wil graag een nieuwe. Nu staat er een logo op mijn pen, maar op de Parker website staat een ander logo. Kan iemand mij dit uitleggen?
-zie de foto hieronder-
Ik kom er net achter dat ik maar één foto kan uploaden, dus moet ik de andere foto een beetje omschrijven: Het logo op de site lijkt op een liggend ovaaltje, met een verticale naar boven wijzende 'pijl'. Het logo dat ik heb upgeload, staat op mijn pen.
Alvast bedankt voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de loop van de tien jaar dat jij je pen hebt is de kans groot dat het bedrijf het logo heeft verandert , dus de kans is groot dat parker dat ook heeft gedaan . Op Wikipedia vind ik denk ik het logo wat jij bedoeld. Ik denk dus dat het gewoon een authentieke pen is en dat ze het logo verandert hebben.

Mvg Bryan

Zie voor parker logo de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het logo is veranderd. Heb die pennen zelf een tijdje verkocht op me werk ;)