Is het mogelijk omdat er nu meer mensen zijn die homo zijn, omdat het nu meer in de media is, en meer besproken word?

Naar aanleiding van de Pauw en Witteman gister, met Emile Ratelband, die zegt dat homo zijn in de mode is. daar ben ik het dan niet mee eens, maar is het niet zo dat meer mensen realiseren dat ze homo zijn, omdat het meer besproken word?

Toegevoegd na 19 minuten:
ik suggereer ook niet dat mensen homo worden omdat dat toevallig in de mode is, toen ik dat zei, parafraseerde ik meneer Ratelband, waarna ik zeg dat ik me erger aan hem.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee aandacht maakt niet meer homo´s... Het is zoveel procent van alle nieuwgeborenen, dus in die zin neemt het wel toe, omdat het aantal wereldbewoners stijgt, maar niet door aandacht op dit fenomeen...

En Emil Ratelband is rijk geworden door anderen te ergeren, dus laat die man links liggen... Blaaskaak, dat zie je toch al als je zijn foto ziet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben allergisch voor die man. Als ik hem zie krijg ik al bulten....

Andere antwoorden (8)

Er zijn er niet ineens meer, en durven er wel meer uit de kast te komen! Tijden veranderen, en de tollerantie jegens homo's wordt groter! En terecht!

Toegevoegd na 8 minuten:
Met meer bedoel ik percentage, het aantal zal uiteraard wel groeien, net als het aantal hetro's!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn meer mensen qua bevolkings hoeveelheid, dus zijn er ook meer mensen homofiel.

Toegevoegd na 2 minuten:
geschatte hoeveelheid mannen tussen de 300.00 en 480.000

en sorry je word echt geen homo omdat het mode is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de dames? Tellen die niet mee?
ja dat zou mogelijk kunnen zijn,het taboe lijkt minder om er vooruit te komen.Ik heb het ook gezien gisteren.Ik was het ook niet eens met Meneer ratelband.Ik erger me er vreselijk aan dat het in 2009 nog steeds besproken moet worden en dat er nog steeds discussies over zijn.Het lijkt erop dat men het nog steeds niet accepteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ratelband. Het werkwoord is niet voor niets ratelen, waar we een kwebbelend oud wijf mee bedoelen.
wie heeft ze geteld?er zijn er trouwens nog een hoop die t nog steeds stiekem doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Homo zijn is niet in de "mode",maar het is gelukkig wel meer bespreekbaar! Het percentage homofiele mense zal heus niet veranderd zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je eens hoor! En als compensatie voor die idiote minduim: +1.
Het uitgebreid 'bespreken' van homoseksualiteit hebben we in de afgelopen 40 jaar genoeg gedaan.

Nu is de tijd aangebroken dat we er niet meer eindeloos over hoeven te ouwehoeren, maar het gewoon eens gaan accepteren en als normaal beschouwen.
Er dus totaal niet meer van opkijken als iemand toevallig homo blijkt te zijn. Sterker nog: Het hoort je geen bal te interesseren met wie iemand in bed ligt.

Dat dit proces inderdaad gaande is blijkt uit het feit dat steeds minder mensen angstig zijn om voor hun geaardheid uit te komen.

Helaas zijn er nog altijd idioten als Ratelband of Babyfaced, die er alles aan zullen doen om homoseksualiteit weer terug in het verdomhoekje te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn meer mensen dan 50 jaar geleden, dus meer homo's.
Het is ook bespreekbaarder geworden dan 50 jaar geleden.
Het is ook geen schande meer in de fam. (er zijn uitzonderingen)dus weet men het.
Als vroeger een getrouwde man toch uiteindelijk toch voor een man koos, dan had hij een probleem voor de rest van zijn leven, tegenwoordig gaan ze scheiden en kiezen opelijk voor een man.
Zo lijkt het alsof er steeds meer homo's bijkomen.
In de televisie wereld zijn er ook best wel veel, was vroeger ook al zo, maar wist je het niet.
Heel vroeger wist je niet eens wat een homo was!!
Alleen de homo's zelf wisten het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klinkt vreemd maar eigenlijk zou dat best kunnen ik heb namelijk ook een x meegemaakt dat het in was om zwanger te zijn (bij mij in de klas en de helft was niet eens zwanger..)
maar aan de andere kant waneer dingen besproken worden durven er ook meer mensen op te staan om er voor uit te komen.. dan lijkt het misschien meer terwijl ze eigenlijk eerst underground homo's waren..