Neem contact op met de organisator van die rommelmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hè Moolkeesje je was me weer eens voor. +
Meestal staat in een krant of hangt er een blaadje op waarop staat 'Rommelmarkt in *huppeldepup*!'
Onder dat staat dan zoiets als. 'Entree: gratis / 1,2,3 euro etc.' en 'Van 9-5 uur'.
Als je dat allemaal hebt gehad staat er beneden 'Aanmelden: gratis/5 euro/10 euro etc.' Er staat dan vaak een e-mail adres of telefoonnummer bij.

Succes en veel succes met verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Jera!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook één van mij! Volgende keer zal ik wat langer wachten!
misschien bedoel je wel,"waar vind ik rommelmarkten"?
kijk dan bij kofferbakmarkten, die zijn echt leuk of bij www.mikki.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus!
In onderstaan link staan veel websites en telefoon nummers van organisatoren van rommelmarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+