lachen ,knipogen

Toegevoegd na 4 minuten:
1: Wees positief
2: Lach

3: Oogcontact

4: Leg contact
5: Toon interesse
6: Wees niet te direct
7: Spiegelen
.

8: Geef complimenten

9neem de tijd
10: Ken de etiquette
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voetje vrijen onder de tafel ...sms-en...
lipjes af en toe tuiten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat toch wel redelijk opzichtig hoor ;)
Niet echt laten merken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon, beetje flirten, beetje lachen, gezellig kijken enz

Kijk, als het niet zichtbaar is heb je er niks aan, en..... je evt rivalen herkennen ELK gebaar wat dat betreft.

Wat je volgens mij wilt vragen is hoe je voorkomt dat je zo VRESELIJK overdreven doet wat iedereen opvalt en idioot vindt, dat ik m.i. geen flirten maar aanstellen en jezelf voor gek zetten.

Als je flirt op een manier die voor het andere geslacht positief opvalt val je ook voor de "concurrentie" negatief op, daar is niks aan te doen.
13 jaar geleden
Verstolen naar hem kijken en als hij je blikken opvangt glimlachen. Als je iets aan moet geven expres zijn hand even aanraken. Beetje koket met je haar schudden als je weet dat hij het ziet. Van dat soort dingen.

Een vroegere vriendin van mij schreef eenvoudigweg haar telefoonnummer op een klein papiertje en dan gaf ze de uitverkorene bij een begroeting een hand en frummelde dat briefje tegelijk in de zijne. Ik vind dat echter weinig subtiel.