Hoe kan je zien via msn of iemand op je is? (zie beschrijving)

Ik weet dat deze vraag al 1000x is gestel maar niet op deze manier.
(l) is een hartje
Ik zit bij een meisje al 2jaar in de klas.
En sinds een maand vind ik haar leuk.
En nu gaat ze op msn zeggen
Lief van je(l) Dooeeiii(l) Zeg ik slaapze Zij Jy ook(l)

Nu de vakantie begint kan ik haar niet op school spreken.
Dus hoe kan ik er achter komen of ze mij leuk vind.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (14)

Via MSN vragen of ze een keer af wil spreken om iets leuks te doen? Bij een strand/meer afspreken ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel een keer voor wat te gaan doen iets leuks zoals bij een van jullie een filmpje te gaan kijken met z'n tweeën te gaan zwemmen of wat dan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer er achter te komen door haar vragen te stellen. Zoals: stel dat we samen naar de bios gaan, denk je dat je het dan maar je zin hebt? Of ga je liever met iemand anders? Maar je Kan ook beginnen met vragen of ze ooit een vriendje heeft gehad. Als ze nee zegt, Kan je vragen op wat voor jongens ze valt. En of ze op jongens als jij valt. Je moet dus een beetje proberen met vragen haar ' te testen' wat ze van je vind. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samen gaan date / afspreken in de vakantie :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via msn is het sws moeilijk te zijn of iemand je leuk vindt of niet. Ik ken namelijk een heleboel mensen, en doe het zelf ook, die hartjes doen bij mensen die ze ook niet leuk vinden. Hartjes in msn betekenen dus niet dat ze je sws leuk vindt, het betekent iig wel dat ze je aardig vindt. Ik zou als ik jou was dus idd gewoon een keertje met haar afspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- apspreken
-complimentjes
-verlege gezicntjes
-vragen wat je voor
type je valt
-na tijdje je bv. liefie noemen
-zeggen dat di je miste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wtf vrouwen hebben er gewoon een taktiek voor kan tog niet savana heeft gewoon een helle quiz lijst voor jongens en nu deelt ze het XD ik geef ook maar een tip laat meid kiezen anders gaan jullie iets doen wat zij stom. Vind en ben je verder van huis
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
msntaal is, zeker bij pubers, al heel snel met hartjes, kusjes en soortgelijk. Wil je weten of ze er iets meer mee bedoelt, ga tijd met haar doorbrengen, in plaats van achter de pc met haar praten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe dat bijna met elk meisje (de hartjes) en ze doen het ook terug terwijl ik weet dat we gewoon goede vrienden zijn. Dus het hoeft niks te betekenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daadwerkelijk ZIEN of zij verliefd op je is..kun je via de msn helaas niet..

Maar je wèl zou kunnen zeggen dat JIJ verliefd op haar bent en..

Je kunt haar daarna meteen vragen of zij zin heeft iets leuks met jou te doen. B.v. samen een wandeling maken, een bioscoopje te pikken of een dagje naar het strand.

Als ze op jouw uitnodiging ingaat..is zij wellicht ook verliefd op jou..maar..

Als ze echter alleen maar een aantal smoesjes heeft om er niet op in te gaan..moet je helaas de conclusie trekken dat het meisje niet op jou valt.

Wat je als tweede kunt overwegen is: Schrijf een mooi, verliefd, gedicht voor haar en stuur dat via je msn naar haar toe.

Tien tegen één dat ze daarna smoorverliefd wordt op jou..als ze dat al niet is..

Veel succes enne..wees maar heel lief voor haar..dat is nooit verkeerd, namelijk.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens in de vakantie met haar af te spreken (keertje bios ofzo), dan weet je meteen of ze geinteresseerd is (ze komt, of niet..)

jij vind haar leuk genoeg om dr niet alleen op msn/school te willen zien.. laat dat merken, dat werkt het beste!

let wel op: een emoticon is makkelijk getypt, en van vrienden kan je ook houden (al is dat niet wat jij bedoelt) het kan ook zijn dat ze jou als haar "gay best friend" ziet..

maarja ik zou zeggen geef het een kans, ze vind je lief dat is duidelijk, en ze gebruikt erg veel hartjes!

dusja neem je knuppel mee, sla dr KO en sleep dr aan dr haren mee naar huis..

succes en als mn tips werken, ik kom graag op de bruiloft over enkele jaren ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die hartjes betekenen niks elk meisje die een jonge wel aardig vind zet een hartje bij doei zeggen. geef haar complimenten en doe aardig en zeker niet bot. als je wil dat dit meisje je leuk vind. dan moet je uitzoeken wat zij leuk vind. en kijken of jij die dingen ook leuk vind. ow ja en lieg nooit of stoer doen. en haar jaloers maken zodat je misschien zou denken dat ze je leuk gaat vinden werk helemaal niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt zeker weet je het nooit natuurlijk. Maar begint ze tegen jou te praten ipv jij tegen haar dan zit vind ze het sowieso leuk om met je te praten. of dat nou vriendschappelijk is of niet. Mensen zijn heel verschillend op msn. De een geeft bij elke zin een hartje, de ander alleen als hij/zij doei zegt.
Kijk gewoon hoe ze tegen je doet als je haar echt ziet. dan kom je er snel genoeg achter.
Je kunt ook altijd je vrienden vragen om hulp..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eigenlijk heeeeeel simpel. heb je het gevoel dat ze op je is
1. complimentjes geven.
2. BLIJF JEZELF!!! (heel belangrijk bij meisjes)
3. bel, of sms haar in de vakantie.
4. ze zegt steeds op msn, (L)< van die dingen, ik weet het zeker, vraag haar en ze zegt JAA. :D.

Als je het niet durft, doe het via een vriend, (tenzij je lesbie bent. xD. )