ik date via internet, hoe kom je erachter dat je meer kan proberen bij n vrouw zijn er herkenbare signalen die ze je onbewust of bewust geven ..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Gewoon afspreken. Das de beste manier om elkaar beter te leren kennen. En signalen zijn beter op te pikken in real life obtmoetingen en samenzijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet opzoek gaan naar IOI's (indicator of interest). Als je er 3 hebt mag je zoenen.
Bijvoorbeeld als ze: slaapkamer laat zien en doet de deur dicht, film kijken op bed en dan op de korte kant gaan zitten ipv de lange kant (dan zitten jullie dichter bij elkaar) of bijvoorbeeld op een 3 zits bank, dan ga jij in een van de hoeken zitten en kijk je waar zij gaat zitten, gaat ze naast je zitten of laat ze een plek open.

Je zult het natuurlijk ook gewoon moeten proberen! Met uitgaan heb ik wel eens de techniek gebruikt om gewoon willekeurige mensen te zoenen en dat werkte vrij goed. Vrouwen zullen je altijd op een aardige manier afwijzen dus je hoeft nergens bang voor te zijn en er zwemmen altijd nog meer vissen in de zee ;). Als je eenmaal op bed ligt te zoenen en te knuffelen gaat de rest vanzelf!

Ik hoop dat je er iets aan hebt! Anders kun je altijd nog even op Google zoeken naar alpha male characteristics. Daar kun je misschien ook nog meer vinden over IOI's en nog veel meer! Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze gaat je echt niet slaan! Ze zal je op een duidelijke aardige manier duidelijk maken dat ze dat niet wil. Ze zal je hooguit wegduwen en niet meer langskomen. Zit je samen op de bank? Dan moet je gewoon naar haar toe schuiven, haar in haar ogen kijken (ze stopt met praten) en dan zoen je haar. Zit ze op een stoel? Dan praat je door haar verhaal heen en vraag je of ze mee gaat naar boven. Vrouwen versieren is net als worstelen, kun je niet winnen, verander dan van positie. Als het niet lekker gaat in de woonkamer laat andere kamers van je huis zien en anders kun je wandelen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Hou wel in de gaten: nee is nee. Niet aandringen als ze zegt dat ze niet wil.
Kristal
12 jaar geleden
Cerla, kan dat allemaal via internet...? ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er stond dat hij mensen wel bij hem op de bank krijgt ;). Eerst lezen dan proberen slim te zijn.
Kristal
12 jaar geleden
ah ja, nu zie ik het lol
ik dacht al ;-))
Zeggen wat je verwacht/wilt dan volgt er hopelijk ook geen teleurstelling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik jouw vraag las dacht ik dat je probeerde om via mail, chatten of MSN signalen op te vangen.
Na jouw reactie op het antwoord van Cerla begrijp ik dat je doelt op de eerste afspraak.
Wil je daten voor een avondje plezier of wil je graag een serieuze relatie?
Dat is toch een groot verschil. Je instelling moet dan heel anders zijn.
Wil je een date voor-een-avond, dan zou ik dat meteen kenbaar maken, voordat je afspreekt. Een vrouw die dat ook ziet zitten weet dan waar ze aan toe is. Dan nog kan iemand natuurlijk nog wel tegenvallen zodat je het bed niet ziet.

Ben je uit op een langere relatie, dat ga je volgens mij veel te hard van stapel op de eerste afspraak. De meeste vrouwen willen helemaal niet zoenen, knuffelen of naar bed de eerste keer. Of er moet een gigaklik zijn. Maar dan merk je vanzelf wel of ze verder wil gaan. Door jou diep in je ogen te kijken, door jou vaak aan te raken, veel te lachen enz.
Anders overrompel je iemand en die kan zo schrikken/afknappen dat het niks meer wordt.
Het is beter om elkaar de eerste avond (figuurlijk) af te tasten, lekker te kletsen enz.
Op de 2e of de 3e afspraak, (als die komt weet je al dat ze je in elk geval leuk vindt!) kun je wat verder gaan.
Let dan op bovengenoemde signalen.
Je kunt dan zelf je arm eens om haar heen slaan. Als ze die wegduwt dat wil ze niks. Ga hand in hand lopen als jullie gaan wandelen. Neem zelf dat initiatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is het niet beter om dat van te voren kenbaar te maken? Dan weet je zeker dat zij er, in principe, ook voor in is. Als dat haar bedoeling niet is, heb je elke keer weer die teleurstelling en die onzekerheid.
Cerla heeft ook al aardige adviezen gegeven, maar wel mannenadviezen.
Je zou, bedenk ik nu ineens, halverwege de avond leuke dansmuziek op kunnen zetten en met haar gaan dansen. Dat kan heel intiem zijn of worden en ben je al dicht bij elkaar. dan is zoenen nog maar een kleine stap.
Bedenk dat zij misschien net ze onzeker is als jij en wacht zij op jouw initiatief!
Via internet kom je er alleen achter; Of zij geinteresseerd is in wie je bent. Bv kan ze vragen; Wat doe je? Hoe gaat het met je? Je moet weten of ze goed naar je luistert, dat weet je pas als ze na een tijdje/ of de volgende chat iets weer opbrengt over wat je zei. Er moet je iets dwarszitten dit moet je niet gelijk vertellen, maar opbouwen steeds weer iets nieuws over jou zelf gaan vertellen, en je mag, maar haar niet in de reden vallen, ook vragen stellen over haar. Maar doe haar een lol als het je niet interesseert.

Als ze niet geinteresseerd is heeft het echt geen zin, doe geen moeite. Interesse is eigenlijk de enigste vorm van signaal via internet.