Ik werk in de sex industrie. Wat doe je als je familie treft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het dubbele vragen
rose
12 jaar geleden
Als je bij McDonalds werkt serveer je je zusje toch ook gewoon een burger...
Amadea
12 jaar geleden
Wéét jouw familie wat voor werk jij doet, of is dat voor hen geheim?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, dat lijkt me erg genant. Goede vraag!
Ceeve
12 jaar geleden
Ik vind hem zelf flauw maar toch ook grappig: korting geven

Het beste antwoord

In de eerste instantie staat er niet wat voor werk je in de seksindustrie doet (dit kan bijvoorbeeld prostitutue zijn). Maar ook helemaal wat anders.

Je kan denken ik houd werk en prive gescheiden.. Dus een neef wordt tijdens het werk 'een klant'. Of je kan uit principe weigeren om te werken voor een familielid. En ik denk dat een familielid daar ook van uitgaat.

Ik hoop dat ik je vraag heb kunnen antwoorden. ik vond het best lastig om een specifiek antwoord te geven omdat ik de vraag niet concreet genoeg vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond dat dit antwoord mij het best geholpen heeft. Ik werk inderdaad in de prostitutie. (Club) Vandaar dat ik mijn vraag zo neutraal mogelijk heb willen stellen.

Andere antwoorden (8)

je hebt beiden boter op het hoofd, dus je kan weinig anders doen dan elkaar schaapachtig aankijken.
beter vermijd je dit soort situaties door op ruime afstand van je woonplaats te werken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook helemaal mee eens!
Rieneke1
12 jaar geleden
ja, vette pech kan je altijd hebben :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook familie kan verder weg wonen...
Rieneke1
12 jaar geleden
dat is waar bessy, maar je moet toch een risico accepteren.
en vaak zal het grootste gedeelte van je familie in de buurt wonen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze familie woont (toevallig) niet in de buurt.
Maar eigenlijk doet het er niet toe. Het is nu eenmaal een risico als je in zo'n club werkt.
Ik had je al geplust vanwege die boter en schaapachtig....!!
Elkaar groeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trek zulke rare kleren aan dat ze je niet herkenen. Doe ook iets aan je kapsel!
ps. Maar hoe weet je dat er familie komt of heb je ze al gezien ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee lachen zeg, is toch een goede mop als zo iets gebeurd.
De een is er , en de ander komt er,dus ik zie het probleem niet zo, ha ha
12 jaar geleden
Hetzelfde eigenlijk als in de begrafenisindustrie : als je familie of vrienden treft, nemen collega's het over.

Je bent beiden met het zelfde onderwerp bezig, zij het de een aan de aanbods- en de ander aan de vraagkant, dus je kunt er stiekem over doen of er gewoon open over zijn, maar het is niet gebruikelijk dat je , bijvoorbeeld, zelf je eigen broer, oom, neef, vader of buurman 'bedient'. Al kan dat natuurlijk wel als jullie daar beiden achter staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nonchalant tegen de persoon zeggen : dit is wel iets anders dan elkaar op een verjaardagfeestje ontmoeten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk schaam je je allebei dan zo dat je beide besluit er gewoon nooit iets over te zeggen en doe je ook alsof je de ander niet hebt gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter voorkom je dit soort situaties. Iemand anders gaf al aan dat het verstandig is om in een andere woonplaats te werken. Ben je bijvoorbeeld 'cam-girl', dan is de kans erg klein dat je bijvoorbeeld je vader zal treffen. Mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen, dan maak je jezelf onherkenbaar: draag een pruik en een zonnebril, of laat je gezicht helemaal uit het beeld.

Gebeurt toch het onwaarschijnlijke en tref je een familielid tijdens je dienst, dan zal hij zich minstens net zo schamen als jij en zal niemand er voordeel uit halen om de 'gênante ontmoeting' te bespreken met derden.

Schaam je je zo voor je werk, dan is het misschien een idee om een andere baan te zoeken. Het is niet leuk -lijkt mij- om constant over je bezigheden te moeten liegen en dingen te verzinnen. Je houdt er een dubbelleven op na en dan kan het best dat je vervreemdt van de mensen die je dierbaar zijn.

Toegevoegd na 37 seconden:
en dat zeg ik btw niet omdat je in de seksindustrie werkt, maar omdat het mij gewoon heel vervelend lijkt om de hele tijd te moeten liegen en niet jezelf te kunnen zijn.