Laatbloeiers komen pas laat op gang dus zullen een aantal kansen aan hun neus voorbij gaan.Met betrekking tot bijvoorbeeld een baan of promotie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als laatbloeier heb je een stuk gemist, zoals veel leerzame fouten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er niet.
Voor een ieder is er een tijd. En dit heeft niets te maken of dit nu wel of niet een laatbloeier is.

"Laatbloeier" is weer zo'n verzinsel van die mens die ook de verschillen tussen mensen 'vertaalt' als (niet)goed en kwaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Laatbloeiers en nadelen zo kan ik het niet benoemen. Ieder mens en iedere geest is uniek en ontwikkelt zich volgens hun eigen tempo.
De z.g. laatbloeiers hebben het voordeel dat ze meestal standvastiger zijn in de studie omdat ze geestelijk al meer in balans zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nadeel voor een laatbloeier is wellicht dat deze in zijn/haar jeugd uit de pas loopt met zijn/haar peers.

Het is mogelijk dat deze dan minder goed in de groep past.

Een belangrijk voordeel van laatbloeiers is dat ze ook later zijn uitgebloeid...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het? Dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi!