wat zijn dingen die je aan een nieuwe manager kan vragen?

wat zijn dingen die je aan je nieuwe manager kan vragen, wanneer je allebei tegelijk start bij een nieuw bedrijf. Om zo meer inzicht te krijgen uit wat voor hout hij is gesneden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (7)

Vraag of je een maand verlof mag opnemen.

Of aan het einde van de eerste werkdag: vraag of je nog iets voor hem kunt doen.

Je kunt ook vragen naar zijn hobby`s. Vaak zeggen hobby`s heel veel over de persoon die ze beoefend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of hij de bijbel leest, zijn WC papier vouwt of oppropt voor hij zijn billen ermee afveegt, of hij The Nanny een leuke TV serie vindt, of hij graag een cowboy was geweest, wat hij voelt voor meelwormen, hoe hij om zou gaan met een beschimmeld stukje broccoli... Om zo maar een paar voorbeeldjes te noemen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en vraag of hij zuurkool lust, of hij last heeft van een ochtendhumeur, en vooral hoe vaak hij naar de hoeren gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Jij snapt het helemaal.
Nou een goede binnenkomer lijkt mij:
Weet je wel dat ik opslag moet krijgen? Ik weet hoe je er uitgeflikkerd bent bij je vorige baan.
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
CC is er zelf ook nieuw. Toch maar gelijk opslag vragen?
Vraag wat er allemaal ronddraait in het fabriek, en hoe jij je moet aanpassen. In sommmige situaties...

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je ook te vinden op Facebook of Hyves?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een slimme manager is kijkt hij eerst een paar weken tot een maand de kat uit de boom. Wat is de cultuur in het bedrijf en op de afdeling. Loopt alles al goed of niet? Is de toekomst van de afdeling zeker of moet er gereorganiseerd gaan worden.

Tot hij dit heeft doorgrond zou hij niets moeten zeggen over hoe hij de afdeling gaat leiden. Dus zijn er ook niet speciaal vragen die je daarover moet stellen.

Meer in het algemeen kun je wel vragen wat voor management theorien hij aanhangt. En of hij voor een speciale verandering is aangenomen in zijn nieuwe functie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat hij hiervoor gedaan heeft, welke opleidingen hij heeft afgerond. Ik zou het niet te zwaar maken. Luchtige taal breekt het ijs een beetje. En komt er van zelf een gesprek op gang.