Hoe noem je een vlieg die niet kan vliegen?

Wat als er een vlieg door misvorming, zonder vleugels geboren wordt, hoe noem je hem dan? Een loop?..

oke ik zie allemaal reacties over dat het een mop is en geen vraag...ik wist nog geeneens dat dit een mop was, ik vroeg me het gewoon echt af zonder het gegoogled te hebben...

Sorry als dit bij bepaalde mensen verkeerd overkomt...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beetje flauw omdit soort dingen van internet af te plukken..dit is een hele bekend mop...en niet echt een vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bekend=bekende
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is geen mop, maar echt een vraag...ik vraag me het vaak af..kan er nie zoveel over vinden..
AWM
14 jaar geleden
Maak dat de kat wijs.
870 hits in Google:
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=wxr&num=20&newwindow=1&q="hoe+noem+je+een+vlieg+zonder+vleugels"+loop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juistem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit wist ik dus niet, ik had het nog niet gegoogled, ik vroeg me het echt af...
AWM
14 jaar geleden
Oké, en een neushoorn zonder hoorn is een neus.
Antoni
14 jaar geleden
Waarom zie ik 944 hits met jouw link, Antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
Dat komt omdat mijn antwoorden populairder zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merk dat ik je duidelijk beledigd heb Antwoordman =S Ik wist niet dat het een mop was anders had ik wel getypt of je het geen vlieg meer noemt ipv een loop Ik denk trouwens dat je een neushoorn geen neus noemt...(hoopt dat je nog een beetje kunt lachen)
AWM
14 jaar geleden
Ik ben in de verste verte niet beledigd.
Ik lach me een aap! Ga zo door!

Antwoorden (13)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vloog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat wel een vlieg???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dit wel een antwoord???
Dat noem je nog steeds een vlieg. Het is niet zo dat omdat de naam VLIEG is dat het beest altijd moet kunnen vliegen.
Wij heten mens, dat zegt verder dan wel niks over de manier waarop we ons voortbewegen of hoe we eruit zien, maar ook zonder een aantal typische menselijke uiterlijkheden (benen, armen, neus, gezicht) blijven we mensen.

Toegevoegd op 23-05-2009 16:30:05
Ik bedoel te zeggen dat we door onze genetische informatie een mens zijn, niet door ons uiterlijk. Datzelfde geldt ook voor een vlieg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Geen goede vergelijking. Ik zal het uitleggen: Bij een vlieg zit het vliegen in de naam. Bij een mens zitten de ledematen niet in de benaming.
Dus werd er gevraagd hoe je een vlieg moet noemen die niet meer kan vliegen. Vergelijkbaar in meligheid hoe je een rendier noemt dat niet kan rennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het bij een mens het uiterlijk of de manier van voortbewegen niet in de naam zit heb ik al aangegeven.
Ik bedoel te zeggen dat we door onze genetische informatie een mens zijn, niet door ons uiterlijk. Datzelfde geldt ook voor een vlieg. Ik zal dit als aanvulling erbij zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
>+1
Zo zie je maar, op een minder serieuze lijkende vraag, zo'n serieus antwoord te lezen is weer een indicatie dat van " dom" genoemde vragen toch nog iets te leren valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een serieuze vraag, Alslajemelevend...en als je dit een domme vraag noemt...zou ik maar is even terugkijken op welke vragen jij allemaal gesteld heb...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Lientje
minder serieuze lijkende vraag en "dom" genoemde vragen. Wil niet zeggen dat IK het een domme vraag vindt.
Oké?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ohw oke..sorry ik had je verkeerd begrepen =) Het is vervelend dat iedereen zo'n punt ervan maakt, terwijl ik met de vraag echt iets serieus bedoelde..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijven lachen Lientje, met het antwoord van Dounja is je vraag met serieusheid onderstreept.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
shokking foto trouwens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje, jij was toch ook al GVer toen ik deze stelde
http://www.goeievraag.nl/vraag/emotioneel-geraakt-onderstaand-filmpje-laat.4918
Of heb je die gemist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Prana: Filmpje staat niet meer op youtube. Ik heb het ook gemist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Prana: ja toen was ik al gv er ja..wat is je point..?
Er zijn een soort van fruitvliegjes die niet kunnen landen, weet ik(ze landen nooit op hun poten maar op hun rug). maar of dat komt omdat ze niet kunnen vliegen dat ze zo landen of omdat ze gewoon echt niet kunnen landen weet ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn visie is een vlieg zonder vleugels gewoon ongedierte...

Ik weet ook geen andere naam te bedenken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vlieg met een lichamelijke beperking ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rompvlieg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Groningen noemen we een vlieg een mug en een mug een vlieg.
In dat geval hebben we het nu dus over een mug en dat maakt de vraag een stuk makkelijker lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu maak je van een vlieg een olifant.
Een blik van plastic blijft ook een blik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onvoltooid imago
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zou ik hem "Zielig" noemen.
Misschien kan hij asiel zoeken bij de mieren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sadist!
http://www.natuurinformatie.nl/nnm.dossiers/natuurdatabase.nl/i001077.html
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breek me de bek niet open over vliegende mieren...