Is er ergens een lijst van studies die een februari instroom hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat is per opleiding verschillend.
Dus je moet eerst misschien weten, waar je ongeveer wil je studeer of aan welke opleiding.
Vaak heeft de website van de opleiding een overzicht van de februari instroom studies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de meeste opleidingen kun je al bijna niet meer instromen. soms nog tot januari maar februari is wel erg laat om te starten. misschien toch wat sneller gaan instromen en nu al gaan proberen om in te stromen?hoe langer je wacht des te lastiger wordt het.