voor de foundation experts ;)

Ik weet niet of er op deze site mensen zitten die er verstand van hebben, maar ik heb een foundation probleem. Mijn huid is best wel mooi, ik heb geen last van puistjes enzo. Alleen ik heb wel rode wangen, die met de alle foundations die ik tot nu toe heb gebruikt niet weg te werken zijn. Ik wil een mooie kleur blush gebruiken,dus ik wil mijn natuurlijke roodheid verbergen. Is het dan beter om een foundation met een gele of rode ondertoon te kopen. En zijn er merken/namen van foundations die gegarandeerd mijn rode wangen kunnen wegwerken? Ik heb geen budgetlimit. ik ga binnenkort op de scooter naar school dus ik kom er waarschijnlijk niet meer zo rood aan. Maar het schijnt er gewoon doorheen. BLOEDIRITANT! Ik wil eigenlijk teint miracle van lancôme kopen. Maar als dat niet werkt is het best wel geldverspilling :) please help. Ik heb een foto van mijn rode wangen toegevoegd, zodat je kan zien wat ik bedoel :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Met een gele ondertoon. Er zijn overigens speciale groene crèmes en stiften, voor couperose, maar die werken ook bij rode vlekken (geen grapje!). Je foto is overigens niet zichtbaar!

Toegevoegd na 26 seconden:
Je foto is nu wel zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
K'heb het zelfde probleem.

De oplossing is groene klei.

Het is echt een wonderproduct + het is een natuurlijk
product.
Weg met roodheid,Dermalogica lanceert een nieuw
product: Sheer tint redness relief spf 15.
Een groene moisturizer.
Er bestaan nog andere producten op basis van
groene klei.
Bij Di verkopen ze ook producten op
basis van groene klei "Plante System"Rosakalm

Je breng wat groene klei op je gezicht,laat even drogen,
daarna breng je je foundeteint op.
Blijft mooi en de roodheid komt niet zo snel terug.
Kalmeert waardoor roodheid vermindert.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een concealer met een groene kleur werkt fantastisch. Vergeet niet om er daarna nog wel wat overheen te smeren, anders krijg je 'Fiona' als bijnaam.

En als dat niet helpt, kun je altijd nog 'The Foundation' van Isaac Asimov proberen. Misschien kan Hari Seldon dan voor je berekenen dat je daarna geen foundation meer op je hoofd wil.