Waarop moet je solliciteren, als je solliciteert voor de politie school?

ik dacht dat je moet solliciteren op een functie, ik heb vmbo tl gezeten dus op welke functie kan/mag ik solliciteren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Er is een speciale website waar je kan kijken:

http://www.kombijdepolitie.nl/Pages/default.aspx

Je solliciteert tegenwoordig inderdaad op een functie in een regio. Je kan op de site je voorkeuren aangeven, en kijken of er een vacature is.

Je leert 'on the job' dus terwijl je al een baan hebt, ga je naar school.
Je moet direct bij het korps solliciteren, maar dat kan via een online formulier op de gegeven link.
Vervolgens start de hele procedure met alle testen. Dat staat ook op de link uitgelegd.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk ook eens op www.politie.nl. Staat een hoop info over werkzaamheden ed. Hou wel rekening met het feit dat er erg weinig vraag schijnt te zijn naar nieuw personeel ivm bezuinigingen.