Kort en snel antwoord, Brommers, brommers en nog eens brommers. En dan vooral de een of andere regel rond akoestiek, wat een herrie maken die krengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Verbod op nieuwe verboden ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verbod op motoren die een geluid boven de pijngrens produceren. Ik snap er niets van dat die rond mogen rijden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou hier de brommers ook bijvoegen.
Een z-verbod.. de z van zeuren, zeiken, zaniken en zagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verbod op het aantasten van andermans privacy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verbod op geweldadige haatideologieën, dat lijkt me wel wat.
Want ik ben tegen geweld. En tegen haat.
Dus dat komt dan goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En een verbod op Amber Alerts voor voogdijzaken.
Een verbod op alle reclames van leen-instellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verbod op dronkelappen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verbod op vreemdgaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het verbod op het beter weten dan ik.
nee ;-)

een verbod om esmee denters nog 1 keer uit te zenden, te laten zingen of überhaupt te spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verbod om zonder nadenken kinderen in de wereld te schoppen. De wereld is overbevolkt en we zitten niet te wachten op mensen die alleen maar hulpbehoevend zijn of toch nooit genoeg te eten kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het lijstje van oorverdovende motoren en brommers zouden sportuitlaten ook niet misstaan, maar...

...er zou eerst maar eens voor moeten worden gezorgd, dat bestaande verboden en andere regels wel goed worden nageleefd.
En dan maar eens zien, of er echt nog meer regeltjes nodig zijn; misschien blijken er wel een paar overbodig te zijn.

Want ons land staat nu al bol van de regels, die toch met de voeten worden getreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zwaar verbod op dierenmishandeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er moet een verbod komen tegen het eindeloze gezeur in de politiek.
Maanden soms jaren wordt er vergaderd over onzinnige zaken, terwijl de belangrijke zaken niet aan bod komen.
Ze zouden net als hier een strenge moderator moeten hebben, die zo af en toe de knop omdraait.
Volgende zaak!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verbod om te stemmen als je IQ lager is dan die van Jody Bernal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar goeie verboden om de Nederlandse cultuur en tradities te behouden zou niet verkeerd zijn. Nog even en de Nederlander bestaat echt niet meer.

Welke verboden dan? Die zal ik maar niet noemen, want dan wordt mijn antwoord vast verwijderd ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn die tradities? Klompendansen? Drop eten? En wat is die Nederlandse cultuur dan? Is die cultuur niet altijd al door de eeuwen heen veranderd door invloeden van buitenaf? Is het kunstmatig bevriezen van de huidige cultuur door jouw gewenste verboden dan niet eigenlijk tegennatuurlijk? En waar ben je bang voor als er wel iets gaat veranderen aan cultuur aan tradities? En is die angst misschien heel toevallig aangepraat door een mijnheer met een raar kapsel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee daar hebben we die meneer niet voor nodig. Wij zagen dat al veel langer aankomen. Het is niet voor het eerst dat er allerlei culturen in Nederland zijn. Dat is ook niet erg. Dat is nooit ten koste van de Nederlandse cultuur gegaan. Er was over en weer respect en interesse, of de ander gewoon zijn gang laten gaan en niet mee bemoeien. Wat wel voor het eerst is, dat deze culturen een stempel willen zetten en verandering willen bewerken, die wel ten koste van de Nederlandse cultuur gaat. En ja daar ben ik idd wel bang voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd naar een voorbeeld van die stempel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja.... ik vrees dat dat niet op deze site mag....
En ik denk dat je zelf wel weet wat ik zoal zou kunnen bedoelen. Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg... De tijd zal het leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik weet serieus niet wat je precies bedoelt, daarom vraag ik er ook naar. Ik vind namelijk dat mensen met een visie zoals de jouwe in het algemeen erg vaag zijn over hun denkbeelden. En als je er over door vraagt dan krijg je wazige antwoorden. En dat is precies wat hier nu ook gebeurt. En ik ben heel benieuwd waarom je zelf denkt dat het niet op deze site mag. Geeft je dan zelf indirect niet al een oordeel over je zienswijze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site krijg je waarschijnlijk vage antwoorden. Maar normaal ben ik daar helemaal niet vaag over. Laat ik het zo zeggen: ik denk dat de islam aan een serieuze opmars bezig is. Ik weet dat iedereen nu gaat zeggen dat, dat het om een kleine slechte kern gaat en dat alle andere het goed bedoelen. Dat wil ik best geloven. Maar we praten hier over een totaal andere cultuur, waar heel andere processen spelen en heel andere dingen belangrijk zijn. Ik hoop dat ik het nu op zo'n manier heb gezegd dat het niet verwijderd wordt. :( Ik denk dat andere culturen al jarenlang op een prettige manier in Nederland wonen. Misschien wat (kleine) criminaliteit. Maar dat is van een totaal andere orde m.i.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja bedankt voor je toelichting, maar ik vind het nog steeds wazig. Welke Nederlandse tradities denk je dat gaan verdwijnen? Wat is de cultuur die gaat verdwijnen. Wat bedoel je met "culturen die een stempel willen zetten"? Wat is de verandering waar je precies bang voor bent? En hoe gaan verboden dat oplossen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat soort dingen gaan een uil ook vast te boven ;-)
Zo wazig is het allemaal niet. Ik heb wel een aantal ideeën voor verboden, maar dat zal vast de oplossing niet zijn.
Het lijkt me niet verstandig om daar op deze plek verder op in te gaan.
Staak je pogingen. Ik wil er dolgraag op in gaan, maar dat is gewoon niet verstandig. En dat weet jij ook wel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typisch...