Zijn er problemen bekend over de OV studentenkaart en bij wie moet je hier voor zijn?

Ik heb een ov studenten kaart gehad en ben reeds al afgestudeerd. Nou heb ik nog altijd een reistegoed van vrij reizen tot en met 2030, als ik dit probeer op te zeggen via IB / DUO sturen ze me door naar de OV Chip lijn en deze mij weer door naar IB / DUO. Hebben andere ook al dit soort problemen ervaren en weet iemand misschien bij wie ik moet zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Probeer het eens bij: studentenov-chipkaart.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op DUO hoor je hem stop te kunnen zetten, ga naar een opHAALpunt en kijk of er een bestelling voor je klaar staat. Deze bestelling heet dan: ''Studentenreisproduct opzeggen''

Als je deze bestelling niet ziet, dan zou ik een boze mail sturen naar DUO en de OV Chip Lijn.

Ga niet doorreizen want dan kan je een dikke boete krijgen.

Bij mij is alles meteen goed gegaan! Dus ik ben er niet bekend mee.