Als je vergeet een priority sticker te plakken op een pakket naar het buitenland..komt het dan wel gewoon aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Ook in het buitenland wordt de post bezorgd op het adres en niet op de priority sticker.
Priority vraagt ook om extra frankering. Als dat allemaal niet gedaan is wordt het pakket of de brief gewoon bezorgd. Volgens mij is de priority niet echt veel sneller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja hoor, alleen zal het misschien wat langer duren, maar rond de kerst duurt het toch al langer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet duurt het flink wat langer als er geen priority op zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds ongeveer een jaar kunnen pakketten naar het buitenland alleen nog maar met priority verzonden worden. Economy is afgeschaft. Wel is er voor pakketten tot 2 kg nog verschil tussen basis en plus. Dat heeft echter alleen met de verzekering te maken. Die vergeten priority sticker is dus geen enkel probleem meer.